تبلیغات

ابزار رایگان وبلاگ

بلاگ بیست سی - آموزش ایروبیک - لاغری و تناسب اندام
بلاگ بیست سی
جهت نمایش جستجو شما روی دكمه 1 +كلیك كنید تا قرمز شود


جهت خرید روی عکس محصول ویا کلید خرید پستی کلیک کنید  

  

 


آموزش ایروبیک - لاغری و تناسب اندام

   کد محصول: 2427

قیمت: 80,000 ریال

روش خرید: نقدی و پستی و ...

اگر از وضعیت اندام خود رضایت ندارید! اگر میخواهید زیبایی اندام خود را حفظ کنید! اگر دوست دارید همیشه سالم و با طراوت باشید! با مجموعه آموزش آیروبیک می توانید در منزل بصورت انفرادی و یا جمعی تمرین کنید و نتایج زیر را بدست آورید: (کاهش وزن - لاغری موضعی - تناسب اندام) شما با استفاده از توصیه های زیر و با به کار بردن تمرینات سی دی های ارائه شده به راحتی می توانید به اندام مورد نظر خود دست یابید. ***اندام متناسب ، بدنی سالم ، روحیه ای شاداب با ایروبیک*** اطلاعاتی که در زیر به صورت خیلی ساده ارائه می شود کاملا کارشناسی بوده و کاملا با تمرینات موجود در سی دی ها هماهنگ می باشد . با استفاده از این محصول فوق العاده و بی نظیر و به کارگیری توصیه های زیر به زودی اندامی زیباو متناسب و جسم و روحی کاملا پر نشاط و پر طراوت خواهید داشت. این مجموعه به شما می آموزد که چگونه در منزل به تمرین پرداخته وبه اندام متناسب خود دست یابید.

"ایروبیک" چیست؟ ایروبیک یعنی فعالیتی که عضلات بزرگ را به کار می‌گیرد حداقل 12 دقیقه با حالت ریتمیک و موزون. در شرایطی که سرعت و شدت تمرین قابل تحمل است و نیاز بدن به استفاده از اکسیژن برای مدتی افزایش می‌یابد، این فعالیت انجام می‌گردد. «ایروبیک» جزو فعالیت هوازی ( شدت تمرین بالاست و مدت تمرین پایین است). از نظر پزشکی، این ورزش سیستم قلب، عروق، تنفس را تعلیم می‌دهد و با سرعت و بازدهی بالا اکسیژن را می‌گیرد و به قسمتهای مختلف بدن می‌دهد، تنفس یکنواخت از دهان و بینی توأم انجام می‌شود و باعث تبادل اکسیژن و دی اکسید کربن، کنترل قند خون، کنترل فشار خون و کم کردن وزن اضافی بدن خواهد شد. ایروبیک وسیله‌ای مؤثر برای جلوگیری از افسردگی، بی‌حوصلگی، بی‌تابی است، چون هورمون اندروفین در بدن تولید می‌شود و باعث ایجاد نشاط، تمرکز ذهن و بالا رفتن خلاقیت فکری می‌شود.

ایروبیک در زنان: خانمها تصور می‌کنند اگر با دستگاه، تمرین بدنسازی کنند، بدن آنها عضلانی می‌شود، در این رابطه باید گفت که میزان عضلانی شدن و جذابیت به این رشته، بین خانمها و آقایان و افراد مختلف، تفاوت دارد. زیرا بدن خانمها به علت اختلاف هورمونی با آقایان واکنش متفاوت به این تمرینات نشان می‌دهد. چون هورمون تستترون نقش تعیین‌کننده در تقویت و بهبود حجم عضلانی دارد و در زنان مقدار این هورمون کم است، در نتیجه تمرینات با وزنه موجب عضلانی شدن آنها نمی‌شود، بلکه خانمها می‌توانند با برنامه خاص ایروبیک عضلات خود را سفت‌تر کنند. قبل از رسیدن به سن سالمندی و عوارض پیری بهترین ورزش برای بانوان، تمرین بدنسازی (کار با دستگاه) است.زیرا باتوجه به محسناتی که گفته شد،تمرینات قدرتی بهترین راه برای جلوگیری از پوکی استخوان و . . . می‌باشد.


برخی از امکانات و قابلیتها:

  • بدون نیاز به مربی
  • بدون نیاز به رفتن کلاس های ورزشی
  • کاهش وزن - لاغری موضعی - تناسب اندام
  • قابل پخش در کامپیوتر و دستگاه دی وی دی
  • پنج ساعت فیلم آموزشی
  •                                                                       


    ابزار وبلاگ

    قالب وبلاگ

    لینک باکس هوشمند ام دی پارس
    سیستم افزایش آمار هوشمند تک باکس